خودم یک ماهه میخوام برم بخورم هی فرصتش نمیشد
تا دیروز که ماما اینجوری گفتن فهمیدم اصلا نباید سمتش برم
انقد هم دلم میخواد
من دیروز کلاس آمادگی زایمان بودم
مدرسمون گفت کله پاچه نخورید اصلا
یه چیزی توشه که برای زن باردار خوب نیس و باعث مسمومیت غذایی خیلی بدی برای مادر و جنین میشه
گوشته چیزی بد ی نیست
بخورید. چرا نخوریم دلیلش میشه بگید؟؟؟؟
والا من که خوردم. براچی میگن مضره؟؟
چشم و زبان نخور
به من گفتن فقط پاچه گوسفند مجازه
ن عزیزم خوب نیست فقط ابشو بخور با یکم گوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.