اره من دوماهم بوددکترگف خوبه بخوری مخصوصاتلیتش.
اره عزیزم آبشو میتونی بخوری البته اگه فشار خون و.. اینا نداری
من از ماه اولم میخوردم.مشکلش چیع؟فقط مغزشو نباید بخوری
من که هفته پیش خوردم مغزم خوردم نوشجانم خخ
من فقط گوشتشو خوردم آب بقیه جاهاشو نه
تو الان وارد ۷ ماه شدی ک
آره بخور اما محض احتیاط مغز نخور
سلام والا من دو سه هفته پیش هوس کردم شدید خوردم زبون ومغز خوردم زیادم خوردم بستگی بهدخودت داره اگه هوس. کردی بخور فشارخون حواست باشه
مغز وچشم رو نخور بقیش رو در حد کم اشکال نداره
چرا نتونی بخور زیاده روی نکن
اره بابا من ک همش خوردم تا حالا
اره
در حد هوس بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.