سلام دوستان عزیز میشه الان کله پاچه بخورم!؟

۶ پاسخ

من توی همه ی ماها خوردم ولی به اندازه

اگه فشارخون نداری یا چربیت بالا نبوده مشکل کبد نداشتی اره بخور

بخور عزیزم فقط خیلی زیاد نخور چون سنگینه اذیت میشی معدت سنگین میشه

اره عزيزم ديگه ميتوني بخوري
خيليم عالي هست براي وزن دهي

من تاالان دوبار خوردم اما کم توام بخور اما کم ایراد نداره

آی دختر دلم خواست🤤🥲

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری