من توی همه ی ماها خوردم ولی به اندازه
اگه فشارخون نداری یا چربیت بالا نبوده مشکل کبد نداشتی اره بخور
بخور عزیزم فقط خیلی زیاد نخور چون سنگینه اذیت میشی معدت سنگین میشه
اره عزيزم ديگه ميتوني بخوري
خيليم عالي هست براي وزن دهي
من تاالان دوبار خوردم اما کم توام بخور اما کم ایراد نداره
آی دختر دلم خواست🤤🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.