اره هنوز زوده چون باعث فشار میشه.اول سعی کن صبح یا ظهر بخوری ،بعدم اگر وزنت بالاس بذارماهای اخر برای وزنگیری جنین هم خوبه
سنگینه
کاش منم الان کله پاچه جلوم بود و داشتم این سوالو میپرسیدم(جوابی که میدادین مهم نبود میخوردم)😂
سنگینه شاید یهو اذیتت کنه
نه عالیه من هفته ای ۲/۳ بار میخورم 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.