کله پاچه میشه بخورم؟مفیده؟کجاشو بخورم بهتره😑😂

۱۲ پاسخ

از سرشو تا تهشو بخور😒🤣چه ضرری،فقط زیاده روی نکن

همشو بخور😂

سیرابی خیلی عالیه ‌ . همه جاشون بخور بجز چشم و مغز . و شب نخور ۰ون سنگینه ازیت میشی

خوردن که میشه بخوری ولی واقعا خیلی سنگینه من ظهر خوردم تا شب به خودم نیومدم فشارم رفته بود بالا با اینکه فشار ندارم اصن

هرجاشو‌ ک دوس داری 🤩🤩🤣

چشم و مغز فک کنم ضرر داره بقی جاهاش مفیده

بخور همجاشو فقط مغز کم بخوری چربه خیلی

زبون ،پاچه،سیرابی😂😂😂😂

همشو بخور عالیه

هرجاش دوس داری فقط میگن چشم بده با مغز که منم اونم خوردم🤣🤣

اره بخور فقط شام نخوری که خیلی سنگینه بعد اصلا نه میتونی بخوابی نه کار دیگه بکنی

هرجاشو که دوس داری بخور 🤣
آره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی