نه دکتر بمن گفت بخور
میگن چون چربی اشباع زیادی داره،زیادیش باعث میشه رگ های ریز جفت بگیره ، ولی خوردن سیرابیش مجازه
در کل زیاده روی نکن
نه اتفاقا برای وزن گیری هم خوبه
ن چ ضرری اتفاقا خیلی مقویه
نه
من که همش هوس میکنم و میخورم
چشم ومغز نخور
نه به وزن گیری هم کمک میکنه
منم خوردم دوبار
امشبم جات خالی خوریدم
در حد یه کاسه ن بخور نوش جونت
منکه چندباری خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.