۸ پاسخ

انومالی دو تومن ایناست بدون بیمه
اگر جدا میخای بری ینی زودتر از انومالی هزنیش کمتره فک کنم

من ۹۷۰ دادم آزاد بیمه قبول نمیکرد

۶۸۰..

بستگی داره کجا سونو میدی .من رفتم آزاد ۴ ملیون شد البته من کمی مشکل هم داشتم .جاریم شهرستان انجام داد ۸۰۰ تومن

۱۵۰۰..

غربالگری بدون بیمه آزاد 800انومالی 1300

بستگی به بیمه داره مال من شد ۲۶۰

بين ٤٠٠تا700

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان قلب مامان قلب هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙رهام 🩵 مامان 💙رهام 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری