۹ پاسخ

من ۱۲ هفته که سونو ان تی رفتم،دکتر قطعی گفت دختره و تشخیصشون هم درست بود، به میزان مهارت دکتر بستگی داره، ولی خب سونو ۱۸ هفته یا ازمایش سل فری جنسیت رو دقیق مشخص میکنه

مرسی مامانا

12هفته رفتم صد دردصدی گفت

۱۶.

معمولا بین ۱۵ هفته میرن

آخه هفته پیش رفتم غربالگری گفت ۶۰ الی ۷۰ درصد دختره میخوام خیالم راحت بشه

عه واقعا

پایان ۱۶ هفته رفتم

از چهارده به بعد معمولا دیده میشه.
من ۱۵ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری