۴ پاسخ

زیادیشم خوب نیس بچه پیش فعال میشه

تشکر

کندور .هفته ۱۳ تا ۱۶ بعد تو هفته دوسه بار بخور قد ی دونه عدس خوب بجو که اون شیزش بخوری و خودشم اخر قورت بده

سلام هوس کردم ولی دیابت دارم افسوس🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد