۸ پاسخ

منم‌گرفتم ضرر‌ نداره البته من‌‌رو‌خطای پزشکی‌گرفتم اصلا نیاز نداشتم

قبلش معاینه شدید؟ک سولفات گرفتید

منم ۲۹هفته دوازده تا سولفات گرفتم
فقط گرگرفتگی داشتم
اونم میگفتم میومدن سرعت تزریقشو کم میکردن

ای بابا،استرس نگیر ان‌شاءالله که همه چیز خوب پیش بره گلم،خدا بزرگه تا اینجا هواتو داشته بعد از این نیز هم

من زدم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️حدود ۲۸ هفته
از تب داغووووون شدم
البته از داخل گر گرفته بود بدنم
دستام و صورتم و....همه قرمز شده بود

تموم که شد زنده شدم انگار

برای چی میدن این سرمو

چرا عزیزم

البته که اگه تجویز کردن بگیرین، چون حالم بده الان میگم....

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته سی‌وهشتم بارداری