۸ پاسخ

دکتر این حرفو به شما زد چرا از خودش با جزییات نپرسی وقتی اینقد شرایط خاص و خطریه
واقعا دل خجسته بعضی ها رو درک نمیکنم

من سر پسرم بستری شده بودم ۳۲ هفته درد زایمان داشتم انقباضات زایمانی دوسانت باز شده بود دهانت رحمم
بهم سرم سولفات زدن برای کنترل و جلوگیری از زایمان زودرس
آنقدر هم سرمش بد موقع تزریق سرم یهو گر میگیرع آدم رو شدید حالت تهوع و رک های جای تزریق همه درد نیگیره درکل ب قول دکترم سرم سنگینی هستش ولی جلوگیری میکنه از زایمان زودرس

برای جلو گیری از زایمان زودرسه نترس ۲۴ ساعت باید تحت نظر باشی وسرم هم کم کم وارد بدنت میشه

بازه رحمت؟

الان زایمان میکنی یا چی؟

منیزیم سولفاته
عظلاته رحم و شل میکنه باعث میشه انقباض نگیری

فکرمیکنم برای رشد وتکامل مغز جنین باشه اگر اشتباه نکنم

سرم سولفات باعث میشه درد بیشتر بشه و دهانه رحم باز

سوال های مرتبط