۷ پاسخ

منم تو هفته شما همینجوری بودم

نه بابا من حساسیت دارم انقد عطسه میکنم فقط زیر سکمتو بگیر که دردت نیاد

برای منم همینجوریه

اگه نشستین یا خابیدین یکم خم شین به طرف پاهاتون و زیر دلتون رو بگیرین درد حس نمیشه
منم این درد رو دارم

موقعه عطسه زیردلتوبگیر

اخ منم اینجوریم انگار یچیزی از زیر دلم کنده میشه

موقع عطسه زیر شکمتو نگه دار
من اینکارو میکنم درد نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی