منم اینطوریم ولی به محض اینکه عطسه میگیره میشینم و تکیه میدم
یااگه جایی باشم که تکیه نباشه دو تا دستمو رو زمین میزارم خیلی کمتر به آدم فشار میاد
منم زیاد عطسه میکنم
منم همیطورم
منم از اول بارداری خیلی عطسه میکنم عطسه های شدید، نترس چیزی نمیشه وقتی عطسه داری آروم با دست شکمتو نگهدار
والای منم همین مشکلو دارم انشاالله که چیزی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.