خانما تهوع و بالا آوردن های بارداری کی تموم میشه؟

۱۲ پاسخ

غالبا در ماه چهارم تموم میشه مال من خیلی بد بود ولی الان کمتر شده …

من الان ۱۲ هفته ۴ روزم از دیروز خیلی بهتر شده تهوه ام

اوجش تا 12هفتس اما هی می‌ره و برمیگرده . من امروز باز حالم بد بود 😣

ب ۶ و اندانسترون بخور

نمیدونم 😭😭😭😭😭😭

من از اولش داشتم تا الان ک ۱۱ هفته دیگ تموم شد خداروشکر

من ک کلافم ازش 😔 میگن پایان سه ماه

تا ماه ۴

مال من اول هفته ۸ شروع شد و امروز که اول هفته ۱۱ هست تموم شد. باید دید فردا برمیگرده یا نه

ممکنه تا آخر باشه

قانون خاصی نداره

برای هرکسی متفاوته

سوال های مرتبط

مامان شامی کوچولو مامان شامی کوچولو ۸ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری