خانمااین کمردردسزارین تاکی ادامه داره

۷ پاسخ

من اصلا نداشتم

تا یکی دوسالی هست بعدش کم میشع

منم دارم فک کنم تا لب گور باهامع

تا شقایق هست درد بیحسی کمر ادامه دارد
😥

همیشهههه

منم اصلا درد نداشتم. شما تپلین؟؟

مال حاملگی هست بهتره ورزش کنی

سوال های مرتبط

مامان گل دختر 💞 مامان گل دختر 💞 ۹ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۱۴ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۰ ماهگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی
مامان ماه سو🌙❄️ مامان ماه سو🌙❄️ ۱ سالگی