خانمااین میشه تفسیرکنید

تصویر
۲ پاسخ

خب دوز قرص ببر بالا

یعنی پرکاری تیروئید. به متخصص غدد و اگه در دسترس نبود متخصص داخلی مراجعه کنید

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو ۱۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی