دایمتیکون برای رفلاکس نوزاد خوبه ؟

۵ پاسخ

من برای نفخ. هنوزم سگانوز میدم عالیه

من دکتر بهم گفت قطره دایمتیکون قوی تره ولی بقیه میگن کولیک

برا نفخ و کولیک بدرد میخوره

دایمتیکون ضدنفخ و برا کولیکه ن ریفلاکس

خیر کولیک از عالیه

سوال های مرتبط

مامان دلارام💕✨ مامان دلارام💕✨ ۱ سالگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱ سالگی