۲ پاسخ

ندی بهتره چون شکر داره و زیر۱سال ممنوعه

متخصصا میگن ندی بهتره مگه اینکه جای باشید که نتونید خودتون چیزی براشون درست کنید واگرنه تا میشه خودتون غذا براش آماده کنید

سوال های مرتبط

مامان کیسان مامان کیسان ۸ ماهگی
مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی