بچه سنو گرافی اشعه داره❌❌❌❌❌❌

۱۱ پاسخ

نه عزیزم مضر نیست

والله گوشی دستمون اشعه اش خیلی بیشتره سونو گرافیه

نه نداره

نه به هیچ عنوان

نه بابا هیچ ضرری برا بچه نداره

نه اشعه سنوگرافی از اشعه گوشی کمتره

ن خیلی خیلی کمه آسیب نداره

کی گفته ؟؟
همه دکترا میگن اشعه خاصی نداره ک ب جنین اسیبی بزنه

نه عزیزم

نه عزیزم من از یه دکتر عالی پرسیدم

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری