شربت گرمیچر میشه خودمون از داروخونه بگیریم

۴ پاسخ

اره عزیزم

اره بگی میدن
من صد تومن گرفتم

آره خودت بایدبگیری

آره.

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن🩵🩵 مامان کیان و کارن🩵🩵 ۱۰ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل🐣 مامان ابوالفضل🐣 ۹ ماهگی