خانمای متخصص بیان بگین ببینم قند دارم یا نه

تصویر
۷ پاسخ

آزمایشگاه گفت یکبار خون میدی ربعد شربت بعد خون همین

آزمایش قندت چند مرحله ای بود ؟برای من نوشته یه مرحله ای

ناشتات یکم بالاس واسه منم بالا بود دکتر گفت یک هفته رعایت کن تکرار کرد منتها دو ساعت بعد نوشت که ناشتا شده بود ۷۴

خوبه خوبه فقط قندناشتات یدونه بالاس یدونه
برای من ۹۷ بود چون سابقه دیابت بارداری دارم دکتر برای دوهفته دیگه ازمایشموتکرارکرد

نمیدونم من بلد نیستم ولی یک ساعت بعدت خیلیه به نظرم

قند ناشتات بالاس عزیزم

عالیه اصلا قند نداری🧿

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ورادوین مامان ماهلین ورادوین ۶ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد