سلام خانوما کسی
هست که از این آزمایش قند سردربیاره؟؟

تصویر
۶ پاسخ

آزمایش قندت خیلی خوبه دیابت بارداری نداری

عفونت ادراری داری

آزمایش تحمل گلوکز زور باشه حموشتکت

خوبه.

آزمایش قندتون خوبه. هم ناشتا هم یک ساعت و دوساعت بعد تو رنج نرماله

نرماله همش عزیزم یه مقدار خیلی کم سایز گلبول های قرمز کوچیک که اصلا چیز مهمی نیست

سوال های مرتبط

مامان آنیل🐣🎀🍭 مامان آنیل🐣🎀🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا 🫀🌸 مامان هانا 🫀🌸 ۹ ماهگی