سلام مامانا چهارماهگی واکسن میزنن

۴ پاسخ

اره عزيزم
واكسن داره

آره باید بری بهداشت حتما بزنی

اره من فروا میرم میزنم واسه دخترم

اره مامان

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱۰ ماهگی
مامان ابرا ❤️آیلا مامان ابرا ❤️آیلا ۴ ماهگی