مامانا عطسه زیاد نشانه سرماخوردگیه؟؟

۵ پاسخ

نه اگر با سرفه و بیحالی یا بی قراری باشه مریضسه

نه.

فقط عطسه کردن نشونه سرماخوردگی نیست

حساسیت به چیزیم می‌تونه باشه

سرفه می‌کنه
بینیش چی کثیفه

سوال های مرتبط

مامان آوین 🐝 مامان آوین 🐝 ۱ سالگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ ۹ ماهگی