۵ پاسخ

قدیمیا اعتقاد دارن مادر و نوزاد تا چل روز نباید تنها گذاشت اجنه خوششون میاد میان اذیت میکنن البته خرافه بیشتر نیست😮‍💨

خرافات عزیزم

همه که نه بعضی ها همزاد دارن برا اونا خیلی بده تنها موندن یجور ترس وهم داره

چهلم نه چهل روزگی چون قدیمیا به این چیز اعتقاد دارن

ما نشنیدیم تا روز ۱۰ امه

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری