۴ پاسخ

دخترم بیشتر طعم بیسکویتی پسته بیشتر دوست داره ولی نصفش خودم میخورم🤣🤣

میتونی بدی اما کم .چون سجرشار از قند و نگهدارنده هست و خاصیت غذایی ام‌ک نداره

من خودم درست کردم خیلی خوب شد.

من که میدم

سوال های مرتبط

مامان نفسچه وتوراهی💕 مامان نفسچه وتوراهی💕 ۱۶ ماهگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۳ ماهگی
مامان نلین🌈 مامان نلین🌈 ۱۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی