سلام میتونم به دخترم دنت بدم؟

۸ پاسخ

بیسکوئیتی و طالبی خیلی خوش مزه هست

آره من ميدم

میتونین بدین ولی من بخاطر اینکه افزودنی و شکر داره نمیدم
بیسکوییتم ندادم تا بعد 1سالگی

اع فک نمیکردم بشه داد
منم میدم پس

منم میدم بیسکویتی

من دادم طعم بیسکوییتی

بله میتونی عزیزم مشکلی نداره
ممنون میشم تایپک هام ببینین

اره من دادم

سوال های مرتبط

مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان نفسچه وتوراهی💕 مامان نفسچه وتوراهی💕 ۱۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۲ ماهگی
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی