بیسکوئیتی و طالبی خیلی خوش مزه هست
آره من ميدم
میتونین بدین ولی من بخاطر اینکه افزودنی و شکر داره نمیدم
بیسکوییتم ندادم تا بعد 1سالگی
اع فک نمیکردم بشه داد
منم میدم پس
منم میدم بیسکویتی
من دادم طعم بیسکوییتی
بله میتونی عزیزم مشکلی نداره
ممنون میشم تایپک هام ببینین
اره من دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.