۶ پاسخ

من موزي،طالبي،زعفروني و بيسكوييتي و توت فرنگي دادم تاحالا

فک کنم بیسکوییتی خوب باشه

از چند ماهگی میشه داد

هیچ کدوم عزیزم
خیلی شیرینه زیر یک سال نده چون داری ذائقه ش رو شکل میدی

من موزی و وانیلی فقط بعضی وقتایی که پارک میریم بهش میدم

خودت درست کن تاجایی میتونی ولی من دنت کاراملی دادم پسرم خیلی خوشش اومد

سوال های مرتبط

مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان نلین🌈 مامان نلین🌈 ۱۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان نفسچه وتوراهی💕 مامان نفسچه وتوراهی💕 ۱۶ ماهگی