سلام مامانا خوبین مامانا میتونم ب دخترم دنت بدم

۳ پاسخ

شکر داره، مواد نگهدارنده داره، نه

قطعا ندین بهتره عزیزم

مرسی عزیزم.صبحانه چیا میتونم بدم فرنی و تخم مرغ آب‌پز اتمیل ب جزاینا

سوال های مرتبط

مامان نفسچه وتوراهی💕 مامان نفسچه وتوراهی💕 ۱۶ ماهگی
مامان نلین🌈 مامان نلین🌈 ۱۴ ماهگی
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی