۳۶.۸ با تبسنج دیجیتالی برای خودم تب محسوب میشه؟

۱ پاسخ

نه ۳۷ و نیم تبه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر & رهام🐣 مامان رادمهر & رهام🐣 ۱۲ ماهگی
مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی