۲ پاسخ

۳۷خوبه.

نرماله عزیزم ۳۸نیم به بالا تب حساب میشه
بعضی بچه ها دمای بدنشون کلا بالاس

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی