تب سنج گذاشتم برا پسرم 37بود خوبه یا تب داره

۲ پاسخ

بالای ۳۷.۴ تب

نه تب نیس

سوال های مرتبط

مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی