دوستان لب دخترم ب تنهایی ترک برداشته چرا ؟؟؟نگرانم ؟؟؟

۲ پاسخ

با کره چربش کن چندبار
کره حیوانی پاستوریزه که تند خوب بشه
دختر من همینطور شد به همین روش خوبش کردم

یعنی چی به تنهایی؟
شاید خشک شده یا خورده جایی

سوال های مرتبط

مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان ۷ ماهگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۶ ماهگی
مامان لوبیا قرمز مامان لوبیا قرمز ۱۵ ماهگی