خانما چ قطره ای برای نفخ نوزاد خوبه؟؟؟

۵ پاسخ

بایولاکت

منم دایمتیکون معمولی میدم خیلی خوبه.. اسانس دارش بدرد نمیخوره

اینفاکول،کولیکز

من اینفاکول وکوالیک از رو دوتاشو به بچه دادم که از کولیک از بیشتر جواب گرفتم و دیگه اینفاکول رو کنار گذاشتم البته برای هر نوزاد متفاوته ولی این تحربه من بود

من الان پدیاکول میدم اینفاکول هم خریدم هنوز ندادم

سوال های مرتبط

مامان مامان شدم 😍👶 مامان مامان شدم 😍👶 ۵ ماهگی
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی