۴ پاسخ

من بچه دومم تو هفته های آخر که باید کم باشه ۱۷ بود و هر لحظه امکان پاره شدن کیسه آب بود ولی کاره خاصی نکردم مواد قندی و شیرینی جات رو کم کردم و تو بلند شدن و نشستن و جابه‌جایی و خوابیدن مراعات کردم

عزیزم شما اب دور جنین زیاد بود چیکار کردین؟؟برای منم بالاس نگرانم

دخترا کیسه آب ۲۰ رو رد کنه میگن زیاده ؟؟

چنده؟

سوال های مرتبط