من بچه دومم تو هفته های آخر که باید کم باشه ۱۷ بود و هر لحظه امکان پاره شدن کیسه آب بود ولی کاره خاصی نکردم مواد قندی و شیرینی جات رو کم کردم و تو بلند شدن و نشستن و جابهجایی و خوابیدن مراعات کردم
عزیزم شما اب دور جنین زیاد بود چیکار کردین؟؟برای منم بالاس نگرانم
دخترا کیسه آب ۲۰ رو رد کنه میگن زیاده ؟؟
چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.