۵ پاسخ

آزمایش خیلی وقته دادم

اولین آزمایش قندم 82بود دکتر گفت خوبه

دوباره تکرار کنم بنظرتون میاد پایین

Gtt2بالاست درسته

قند خون ناشتا لب مرزه تو بارداری نهایت باید ۹۲ باشه.
قند یک ساعته و دو ساعته ات یکم بالاست
مثلا دو ساعته فک کنم باید زیر ۱۴۰ باشه.

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد