خانما واسه آزمایش ژنتیک باید ناشتا باشیم یان ؟؟

۲ پاسخ

نه

من کاریوتایپ دادم نه ناشتا نبودم بعدازظهر دادم

سوال های مرتبط

مامان دردونه قلبم♥️😍 مامان دردونه قلبم♥️😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته هجدهم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیستم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
مامان روله🦋❤️ مامان روله🦋❤️ هفته یازدهم بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان النا 👧🏻💜 مامان النا 👧🏻💜 قصد بارداری