دنت بیسکوییتی چجوری درست کنم برا ایلیا

۳ پاسخ

دنت درست کن بعد بیسکوییت پودر شده اضافه کن

تا یکسال بیسکوییت نده

من بیسکوییت مادرو با اب جوش و یکم موز له شده قاطی میکنم میدم بخوره. گاهی که موز نباشه خرمارو پوست میکنم له میکنم میریزم توش. پودر نارگیلم داشته باشه بریزی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی