خانوما جواب آزمایش nt خوبه؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

خوبه انگار به خاطرغلظت PAPPA گفته ۱۵ هفته هم تکرارکنی

ازمايش خون هستش؟؟سلفري؟؟

خوبه

اون قرمز پایین نوشته ۲۰ .برج ۳ باید تکرار بشع ازگایشت

فک کنم باید ۱۵ هفته دوباره تکرار کنی

سوال های مرتبط

مامان juju مامان juju هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایمان مامان ایمان ۲ ماهگی
مامان جانایِ من🍒🫀 مامان جانایِ من🍒🫀 ۸ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه جان مامان جوجه جان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هلیا و نیلا💗💗 مامان هلیا و نیلا💗💗 ۴ ماهگی
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری🧿 مامان پسری🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهفتم بارداری