خانوما شما کلاس آمادگی زایمان می‌رید ؟

۵ پاسخ

ارع من میرم واقعا خیلی خوبه

اره عزیزم قسطشودارم

چرا اتفاقا من امروز جلسه اولشو رفتم خیلی خوب بود اگه طبیعی هم بخوای زایمان کنی بهتره ولی برای سزارین هم خوبه

والا نه کی حالشو داره اخه 😅🥲

من رفتم

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۳ ماهگی
مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهک مامان ماهک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارکان مامان ارکان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق
کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسنا 🩷✨️ مامان حسنا 🩷✨️ هفته سی‌ودوم بارداری