دخترا کی بچش و زاییده ۳۸۰۰بوده تپلی بود؟

۳ پاسخ

دختر من ۴ کیلو ۱۵۰ گرم بود همش لپ بود 😁

دختر من ۳۹۰۰بود اره قشنگ تپله

من۴کیلوبود

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان 💙✨تابان✨💙 مامان 💙✨تابان✨💙 ۹ ماهگی