سلام خانم ها میگم سونو واژینال خطرناکه؟

۶ پاسخ

نه من چندین بار تو ۶ و ۷ هفته رفتم

نه من سه چهاربار رفتم اول بارداری اگر لک بینی یا خونریزی نداری خطرناک نیس اونجا هم ازت میپرسن اینو

نه اصلا

خطرناک ن ولی الان چیزی معلوم نبس اگر بتا دادی و مثبته وایسا تا هشت هفته بعد برو سونو

سلام من رفتم خطري نداره

سلام
نه اصلا
من رفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا🫀🌺 مامان هدیه زهرا🫀🌺 روزهای ابتدایی تولد
سحر سحر قصد بارداری
مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری