سونو واژینال خطرناکه؟؟

۵ پاسخ

باردار رو نمیدونم ولی

من یک سال و نیمه هر ماه میرم بخاطر قوی بودنش و تشخیص سریع

من رفتم چیزی نشد

نه خطری نداره ترجیحا اگر لکه بینی نباشه صبر کن هفته های بالا شکمی انجام بده

عزیزم دکتر من گفت نه اصلا خطری نداره

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا🫀🌺 مامان هدیه زهرا🫀🌺 روزهای ابتدایی تولد