سلام خانما سونو واژینال چجوری خطرناکه ؟!

۷ پاسخ

نه راحته خودتو شل نگه دار چون ژله میزنن اصلا درد احساس نمیکنی

نه خطرنداره

من ایران نیستم اینجا دکترها همه میگن سونو واژینال ضرر نداره، تو ایران بعضیا معتقدن ضرر داره. ولی به صورت علمی جایی ثابت نشده ضرر داره وگرنه کل دنیا انجام نمیدادن

البته بعضی چیزها هم تجربی هست دلیل علمی براش نیست اما خب…

من خودم اگه دکتر قبول می‌کرد ترجیحم سونو شکمی هست ولی اینجا میگن پروتکل خودشون رو دارن

برا من تو ۶ هفته و ۵ روز سونو قلب نوشته، واژینال

چیزی نگفت.
میگم دکتر برا ۱۶ مهر برام سونو قلب نوشته زود نیست ؟!

ن عزیزم باز از دکترت بپرس

ن عزیزم خودشون میدونن دیگه

سوال های مرتبط

سحر سحر قصد بارداری
مامان اَمیر و اَبرا مامان اَمیر و اَبرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری