سلام خانما سونو تشکیل قلب واژینال یاشکمی؟

۹ پاسخ

من امروز رفتم شکمی بود طبق سونو۶هفته و ۵ روزم

منم واژینال دادم

من شکمی نشنید رفتم واژینال

شکمی🌱

شکمی🫀

شکمیه

سلام هفته های اول واژینال ولی از هفته ۹به بعد شکمی

اگه شکمی متوجه نشه واژیناله 😐🤦🏻‍♀️

شکمی

سوال های مرتبط

درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عطرا خانوم🩷 مامان عطرا خانوم🩷 ۶ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی