۸ پاسخ

هیچی عزیزم عادی بود درد خاصی نداشت

براچی مینویسن؟؟ ب من ننوشته دکترم

من راستش قبل بارداری سنو واژینال شدم ولی بعد بارداری دکترم سنو شکمی میکنه و واژینال نکرده برام

مثانه خالی باشه خودتو منقبض نکن یکوچولو درد داره ولی قابل تحمله ولی برات زوده گلم صبر کن ۸ هفته و چند روز برو سونو شکمی الان نهایت ۵ هفته‌ای جنینم پایینه چرا میخوای سونو واژینال بشی؟

درد نداره همش دو دقیقس فقط

چیزی نداره ک
باید مثانت خالی باشه
یه چیز دراز😂😂روش کان.دوم می‌زان یا دستکش یک بار مصرف میبرن داخل واژ.ن سونو میکنن

هیچی. ساده ست
نگران نباش

هیچی رفتیم انجام دادیم اومدیم.تمام

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه زهرا🫀🌺 مامان هدیه زهرا🫀🌺 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وهشتم بارداری