عزیزم این پیام نه ماه قبله
من پسرم زردیش ۱۴/۹بود دوروز زیر دستگاه گذاشتم دوبار در روز ترنجبین دادم یه وعده شیر خودمو میدادم یه وعده هم شیرخشک دو روزه اومد روی ۸
فقط دستگاه جوابه
من بچم دو روزشه کمکم دارا علائم زردی نشون میده نگرانشم 🥺
انار بیار ابشو بگیر دوقطره بده خودتم زیاد از دونه هاش بخور سه چهار بار بده ولی فاصله هم بده مثلا دوروز یکبار اینجوری فورا میپره
عزیزم من نبات داغ دادم دفعش رف بالا زردی نگرف.نبات سفید اندازه حبه قند داخل ۳۰سی سی آب داغ
چنده زردیش
شیر زیاد بده بهش محیط گرم نکن
من گذاشتمش تو دستگاه ۳ روز خوب بود سریع میاره پایین
یه قطره آب لیموی طبیعی بچکون رو زبون بچت سریع زردیش میپره فقط طبیعی بایدباشه
دکتر به منگفت هیچی فایده نداره فقط شیرو شیر خشک و قطره نئوناستر داد
منکسه شبه بیمارستانم بستری شده دخترم زردیش ۲۲بود🥲
توروخدا فقط شیر خشت و ترنجبین نخور به بچه هم نده کولیکشو تشدید میکنه
مدام شیر بده
ببر دمتر دستگاه نیاز بود دستگاه بگیر
شیرخشک.
در کنار چیزایی ک دوستانگفتن شیرخشک ام خوبه ادرار اوره زردی زودتر از بدن دفع میشه بدنشو با عرق کاسنی بشور یا سدر بزن ب بدنش بشور باهاش بدنشو خنک میکنه
حجامت خیلی خوبه ..
خودتم چیزای سرد بخور خاکشیر بریز رو هندونه با بریز داخل شربت .شیر خشت بخور چند قطره هم بده ب بچه
شیر دادن مکرر
لباس فقط سفید تنش کن
شب و روز زیر نور سفید باشه فقط
سعی کن تو روز نور آفتاب غیر مستقیم بهش بخوره
قطره بیلی ناستر هم روزی ۵ قطره بده
البته همه ی اینایی که گفتم برای زردی زیر ده اوکیه بالای ۱۲ هم که باشه خدایی نکرده باید دستگاه کرایه کنی بزاری
فقط شیر بده گلم ادرار کنه زردی بره
تامیتونی شیربده ک زودتر ازبدنش دفع شه
من پشت گوشاش و حجامت کردم زردیش کامل رفع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.