برای زردی بالا نوزاد چ کنیم؟

۶ پاسخ

قطره زردی بگیر

قطره زردی براش بگیر عرق کاسنی شاطره بزار یکمی توی دهنش

شیر زیاد بخوره باید زود وزن بگیره

بزارش دستگاه خنک نگه دارش ن جوراب ن کلاه تا میتونی شیرش بده حتی شیرخشک

زردی تا ۱۴ که دستگاه میگیری و تو خونه میزاری زیر دستگاه بیشتر از ۱۵ دکتر پسرم‌میگفت بستری میکنیم

دستگاه بزارین و قطره بیلی استاپ بده

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان دلارام. علیرام مامان دلارام. علیرام ۸ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۳ ماهگی
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان سید مهزیار مامان سید مهزیار ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی