۵ پاسخ

مامان هدیه دکترتون کیه ؟

من کلا وقتی ازمایش دارم نمیخورم چون اگه نیازی باشه ناشتا باشی و خورده باشی نمیتونی انجام بدی باید یه روز دیگه بیای از اونجاییم که خیلی گشنم میشه ساعت شش هفت رفتم تا سریع انجام بدم و چیزی بخورم

اگه اولیو مشکل نداشتی لزومی نداره دومیو بری من نرفتم ... فقط سنو انومالی رو 18 هفته رفتم ...

غربالگری دوم‌ منظورتونه ؟

آزمایش انتی اره اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان نیلا 🫶 مامان نیلا 🫶 هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری