خانما برای آزمایش انتی باید آبمیوه شیرین بخوریم ؟

۵ پاسخ

من فقط قبلش یکم راه رفتم و سرپا موندم لازم نشد چیزی بخورم

اره شرینی بخورکه نینیت خوب تکون بخوره میتونی قبلش هم ی کم پیاده روی کنی خیلی خوبه

ان تی من نخوردم چیزی

آزمایش نه
برای سونو باید رانی اینا بخوری

من چند روز پیش رفتم منشی بهم گفت اب و ابمیوه و کیک بخور و راه برو قبل اینکه بری داخل مثانه باید پر باشه

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌وپنجم بارداری